29 август 2008

Реклама на сокче се оказа "прекалено секси" за зрителите



Любовната история на кошута и мечок, разиграна в близо 2-минутен рекламен клип, се оказа "прекалено секси" за много телевизионни зрители. Рекламата за сокове Orangina завършва с бутилки, които експлодират между бедрата на зебри и обливат гърдите на други животни с портокалов сок.

Видеото е дело на френска рекламна агенция, която получи остра критика от служби за благотворителност за деца и групи, защитаващи правата на хората, пише telegraph.co.uk.

"Orangina е напитка, чийто целеви групи са основно децата и младите хора, но тази нова реклама я поставя в един много сексуализиран и провокативен контекст", каза Клод Найтс, директор на детската благотворителната агенция Kidscape.

"Почти зловещото изобразяване на животните в анимационен стил, изпълнен със сексуален заряд, представя едно много противоречиво и объркано послание".

Идеята на рекламата се върти около думата "pulpeuse", която не френски означава "съдържащ пулпа" и "сладострастен", "секси".

Компанията Dr Pepper Snapple Group, която притежава Orangina, още не е коментирала случая.

Източник: lifestyle.ibox.bg

Няма коментари: